resdung oh resdung

Assalamualaikum






"bukan kacang sebarang kacang,
kacang melilit si kayu jati,
bukan datang sebarang datang,
datang membawa hajat di hati"

salam bloggers + salam satu malaysia..
haha..
pantun plak minah nih..
*demam*

da lame rase tak hupdate disini..
dimana dimana ? 
disini disini..
*style wonderpet*
(orang ramai : ligan anne dengan penyapu)
*lariikkkkkkkkk


sebenarnye..
errrrkk ?
sebenarnye aku..err ?
(orang ramai : cepatla cakap,kang aku baling kau dalam gaung kot)

oke oke..
tadaaaaa,
hey kawan kau tawu kat mane tempat resdung yang paling mujarab ?
da dua minggu aku pantang tawuk ?
da macam macam produk aku guna..
malam malam je mesti selsema..
doc : anne, u try pantang sebulan oke ? pastu u jangan makan benda yang gatal  gatal and then kalau xlega jugak u ambil ubat kat farmasi eh..
(dalam ati : sebulan ? lame tuh ..adess!)

tapi arini laen pulok yang jadinye..
nafsu membuak buak..
mane tak nye,
mak aku slalu masak yang sodap sodap..
meleleh bep tengok family aku makan..
slalunye aku nih makan ikan je,
tue pon yang tak gatal punye..
huhu..
kesian tak ?
(orang ramai : tak kesian pon )
errkk ?

haha..
arini dapat jugak makan ayam ngan udang..
(mak : ceni ke kau nak pantang?orang pantang setahun takpe pon kau sebulan da tak boley..)
standard lah tue mak..
haha..

kata key : kejelitaan adalah hak milik setiap insan !

No comments: