UNTITLED

Assalamualaikum

Dah limabelashari dah ramadahan kan . Lagu raya pon dah start berkumandang di corongcorong radio sekarang neh . tapi tak rasa macam duludulu lagi kann . masa budakbudak dulu best sebabnye dapat duet raya . tapi sekarang tak lagi . muehehe . dah besau kan anak pak cik sukor neh kann .

Lepas bersahur tadi watching aku bukan maryam kat tv9 . asek dok melayan jer cerita tuh bila bangun sahur sebab tade ape nak buat kan . dah habes cerita tuh tengok pulak AQ3 ulangan punya . pagipagi memang tabiat aku macam tuh .

Aku yang teramat boring tak tahu nak buat ape amek baju yang dah bertimbun dalam bakul iron dari pukol 6.15 sampai 11.40 . huishh, rajen tak rajen tak ? banyak tuh baju yang nak di'ironkan sebabnye buat keja bertangguhtangguh . sampai dua bakol besau taw . jangan tiru attitude malas aku yew . sambil tuh dok layan 4sekawan dekat hotfm . besh !

Alhamdulillah, tepat pukol 11.40 baju semua dah siap d'ironkan . tapi , ada lagi baju yang nak di'iron coz tak siap lagi dijahit . plus dengan nak jahit manik lagi . haiyaa !

Baju raya aku tak siap lagi >.<

No comments: