AKU DIMASUKKAN KE WAD

Assalamualaikum

Pukol tigasetengah aku dikejarkan ke HKB disebabkan sakit dalam perot yang teramat sangat . sampai je kat Hospital terus daftar then amek nombor . punye la lame kan tunggu diorang panggil \haish/

Then, bila nombor aku naek kat skrin terus masok jumpe doc sebab tak tahan saket . pastu doc interview aku siket then terus dya check aku and suruh aku buat urine test and amek darah .

Makk aii, dah lame den tak kone cucuk neh . seriyauuu ! Dua tempat tuh aku kena inject . After amek darah and urine test aku dimasokkan ke wad untuk tambahan air \cuih skemanya ayat/

Dua jam aku baring atas katil untuk isi air \bosan/ mak ayah akak and anak sedara pergi tengok sedara ayah saket di wad atas . Tunggu lah aku sorangsorang kat atas katil tuh .

Lepas je air abes dimasokkan, doc panggil sekali lagi untuk bagitaw result yang aku dapat //macam exam pulak . Doc cakap aku suspek **** ****** . Sobs !

Alhamdulillah, naseb baek tak kena tahan wad lamalama kan . Dapat jugak aku balek tidor atas katil sendiri .

Doakan aku cepat sembuh :)

4 comments:

Addin said...

semoga cepat sembuh ! :)

cik gurlzanne said...

thanx addin :)

Husna Hamzah's said...

alahaii , syian dia .
tak pe ,tak pe , alhamdulillah dah okey kann ?
una lagi kene tahan 3hari !
masuk air dalam badan sampai 5botol !
sebabb ??
DEMAM PANAS ! hee.
nasib lah tak jadi pape ^^

cik gurlzanne said...

@♥ Nurhusna Syabani Hamzah ♥
yeke . heee, kesiankan akak kew ? haha . akak bukan demam sebab sembelit :))