SEBAB MUSABAB AKU TAK BER-BLOGGING

Assalamualaikum

Hey kome kome kome, buat ape tuh . lame dah tak ber-blogging kann . Terasa rindu melelubungi hati . Rindu sangat-sangat dengan hampa semua . awwww . Bukan tanak ber-blogging but aku ada masalahnye pun aduhai sebelumnye aduinye pun . Hahak !

Firstly,sebab aku tak dapat blogging kerana err kerana iskisk *sambil lap hingus dengan tisu* laptop aku screen pecah aduinye pun . Haish, naseb baik dapat screen lcd besar gedabak walaupun tak mampu nak beli laptop baru . Syukur Alhamdulillah :)

Secondly,sebabnye aku baru habes make-up balek blog aku walaupun tampak hudus .Tapi kan, aku tetap puas hati . hikhok . Biasela kan agak ketinggalan . Buke-buke blog balik shoutmix dah hilang . HAHA . Taw taw je la kan . sekarang dah ganti dengan Cbox .

Thirdly,sebabnye adalah berodben kat umah aku slow motion yang teramat . Almaklumlah duduk di kawasan luar bandar . Memang cenggitu kann . Sobs -'

Aipp,banyak pulak sebab musabab kan . urgggghhhhhhh ngantoknye . tidow pon sodap !

1 comment:

Sharifah syazee said...

btol !tp kdg2 rindu jugak blog :)