ORANG SAKIT FASTING

Assalamualaikum

Heyo,finally aku update dengan rasa cuak bila memikior hari konvo kolej aku . bapak punya mahal la package dya . mana maw cari duet kern . tambahtambah bila aku tak koje lagi kern . herghh,memang naek berbatubatu jerawat lah kat muka aku kern . kau hado ?

Today aku sangat sangat sangat malas tak tahu kenapa dan malas nak tulis panjangpanjang . Tambahtambah lagi start pukul 12 tengah malam, aku kena puasa sampai pagi esok sebab nak jumpe doctor .

Pesanan doctor untuk aku :
  • Awak kena puasa malam hari pada jam 12 tengah malam sehingga pemeriksaan ultrasound dilakukan
  • Awak kena banyak minum air kosong sebelum awak datang checkup
  • Awak tak boleh buang air kecil sebelum checkup, seboleh-bolehnya tahan sampai ujian checkup dilakukan //gurrlppp*
#takbolehblahdenganprosedurnombortiga

No comments: