salam aidiladha !

Assalamualaikum

yuhuuuu...salam satu malaysia..err ! lupak lagik..salam aidiladha kepada muslimin dan muslimat..tape kot kalu terlambat kn..tade  orang kesah pon kan..mintak maap ampon dipinta..waa,nak tacing ngan sape? tade sape pon nk kesah ngan kau gurlzanne ! huh ..
uke2, jangan melalut lagi miss gurlzanne, pliz !
(psttt2! orang tak suke kau tawuk? )
eh2 suke ati aku la hahaha..yuhhuuuuu !
1stly, aku nk tanya korang-korang sume nih..bley ke idak?
best tak korang aye aji  a.k.a aidiladha punya raya ?
* umah aku best tawuk ! ramai giler orang datang,padehal tak wat korban hape pon.juz wat bhun sup je pon..tadak yg spesel pon..
tue pon ramai yg dtang sampe malam plak  tue..
huh !
aku penat tawuk ?
( ada orang tny kau kew gurlzanne?owg ta hiraukan kau pon..boooooooo!)
*tape aku tak kesah pon*

PAGI RAYA
"annnnnn bangon da lambat ! "huh, tekejut nyah aku dengar,aku bangon jew terus siap-siap nak g semayang raya..erm,ramai jugak kat masjid kan..kalau g smayang raye bawu la ade feel nk raye kan ?lepas je aku semayang raye terus aku g ziarah kubur tok and tokwan aku ! sedey plak kan.. :'(  ,sudah la tue jangan sedey lagik, yang pergi biarkan pergi..kita yg idop ni teruskan idop !

TIME RAYA
tadi kan mase orang sibuk-sibuk datang umah aku,bley plak aku tetido dalam bilik..haha!
 mak : adib,ang nmpak kak anne dak? dya p mana?
     adikku : tataw, dya p umah zati kot (umah kwn aku)
                             mak : (sambil bukak pintu bilik)  ang kat cni an, owg mai ramai-ramai bley plak ang tido..haish !
aku : tak larat la..( muka selamba )
hahaha..lepas je aku bangon tido, terus je g mandi n solat..
pastu kan pulak ! mak ngan pak sedara aku plak datang sampe ke maghrib, dok lepak-lepak kat umah aku tue anak dye plak dok men PS2 sampe tanak balik..huh !
kna wat sorok plak menda alah nie kan..

RAYA MALAM
huh ! aku tengok da sume penat,mak pon da batok-batok wat keje..cian mak kan..emm,lepas je maghrib tadi aku terus bukak laptop..ingat nk on9 lah kan..tibe-tibe broadband cam hampeh..bengang satu hal..huh ! kenapa kat umah aku line slow macam siput sedot hah ?haish, geram aku..naseb aku ley on9 gak walopon sekejap memalam buta cenggini kan..pedulik?

p/s  : salam aidiladha buat warga KPTMAS,err..aku mintak maap kalu ada terkasar bahasa ye (memang slalu pon),mohon ampun maap dipinta..i miss KPTMAS damn much !

                                                  THE END

No comments: