ZAMAN HINGUS HINGUSAN

Assalamualaikum

ASSALAMUALAIKUM =]

memalam memalam cenggini aku dok godek godek gambar dalam my lappie aku kann . tetiba jew terserempak . chooiii . TERSEREMPAK . oke abaikan perkataan yang boleh membawa maut dalam BM . sah sah fail BM kalu camni kan . okeh . aku terserempak pic dolu dolu masa umor aku lebih kurang enamtahunlapanbelasbulantigahariduasaat macam tuh la . tengok nih comell kan aku masa duludulu . comel tak comel tak . cepat cakap comell kalo tak aku belasah sampai tersembul mata hangpa semua . nakk ?

okeh . baju yang bertanda X tuh adalah aku . yang laen laen tuh adalah kazen kazen aku . ni gambar zaman hingus hingusan dolukala . sila abaikan mat bunga di hujung skali tuh . tersesat agaknya . ngee =]
ayatsejujurboleh : aku comell tak masa doludolu?



4 comments:

~::KUYA HARIS::~ said...

wahhh..chumel sunggoh yg bertanda x tuh.hehe ^^ cik gurlzanne..nanti pos kan kat kite eah laksa yang mak cik gurlzanne masak.hehe ;')

cik gurlzanne said...

@KUYA HARIS
haha . comell kew ? haha . oke . nanty posmen sampe umah kuya mintak kat dye taw . kalo dye tak hantaq kuya sepok dye . ngeee

CikNiza said...

alalalallaaaa...zaman kanak2 ae..hehhe
comel2..heheh :)

cik gurlzanne said...

@CIKNIZA
ahahahaha . comell kew ?