HEADER VS FOOTER

Assalamualaikum

( uncle google mali )
ASSALAMUALAIKUM
selamat berlunch hours semua . okeh , tinggal aku sorang yang terperap dalam opis nih akibat ketiadaan orang . nak keluar kang tadak sape plak nak jawab kol kan .yukk . kejap je lagi nih time aku keluar. sabar anne sabar okeh . huh , ternyata keboringan . terserlah muka yang berjerawat  nih kan . macam mane nak ilangkan jerawat  ?

okeh okeh . i bukan nak cerita pasal jerawat batu dekat muka i okeh . but, i nak cerita pasal header and footer baru . okeh . kalo tak lawo sori okeh . tangan saya tak berseni . (T____T)

cer tengok cer tengok oke tak oke tak ?
kalo oke regangkan lutut anda and kalo tak oke sembulkan biji mata anda . ngeh neghh .
 okeh ni gambar header aku 

  okeh, yang ni plak footer aku

okeh tu jer nak cecite kat korang semua . ngeh ngeh .saja nak melapangkan perot yang tengah kempis . bye =]

okeh, jom kita kluar makan ramai ramai .yukkk !

6 comments:

apek poyo said...

cammano cik gurlz buat ek..ajar la den sikit haa....header den mcm dah lomau je..ekekek

Acika Yamada said...

Hai tuan blog .. wah menarik blog ni , so I follow u . hehe .. de mase dtgla kat blog saya n follow k .. I hope .. http://dira92.blogspot.com .. have a nice day k

cik wanie Lovela (CWL) said...

heheh comel ..baby tu...dah folow awak.sudi my joined contest!

cik gurlzanne said...

@APEK POYO
huh . kite gune photoshop ja . pastu tempek tempek kat header . cari kat google camne nak wat header . ann guna cs4 . ni pon hentam jew wat .

cik gurlzanne said...

@SI COMOT
hyep . menarik kew ? thanx you =]

cik gurlzanne said...

@CWL WANIE LOVELA
hehe . baby tuh memang comell kann . oke thanx coz sudi follow =]