I'M BACK

Assalamualaikum

Assalamualaikum
hep hep hye semua . rendu seh lama tak berbelog neh . i'm back setelah sekian lama tak menghapdet . apakan daya segala masalah datang kat aku . isk isk .macam macam yang dah jadi kan . salah satunya blog aku kena hijack kan . semua dah hilang .tapi sekarang neh alhamdulillah, semua dah siap aku touch up balek . tapi tak cantek pon kan . rendu blog wajah lama aku . nak buat macam mana kan . tuh la sapa yang tak nak back up awal awal . dah jadi macam neh baru nak menyesal kan. padan muka aku .

ha, takot tak takot jadi macam aku . baek korang backup awal awal supaya tak jadi macam aku kan . kalo jadi macam aku nanges satu baldi penoh kot . sob sob . neh nak bagi info kat korang siket . cer tekan SINI kalau nak tahu kenapa blog anda di hack .

so, kalau tanak jadi macam aku back up lah segala mak nenek kesayangan anda sebelom terjadinya kejadian tersebot . nyiahaha .

TERIMA KASEH WAN HAZEL UNTUK HEADER TERSEBUT .
cantek tak cantek tak ?

2 comments:

Cik Puan Izan❤ said...

ooh takutnyaa..jangan ia terjadi kepada diriku...

cik gurlzanne said...

@CIK PUAN IZAN
haha . dun wori la .