LAST DAY AT IPPT,USM

Assalamualaikum

Assalamualaikum
woaahhhh . bersarang derr gua punya blog . da lama tak bukak kan . almaklumlah busy sikit sebab nak siapkan segala pasal LI kan . dan Alhamdulillah kan aku dah abeh practical dan tamat belajar pada last week . yeahhh . belum tamat lagi . tunggu dulu yer cik gurlzanne . result LI anda tidak keluar lagi okeh . sob sob . hope lulus kan .

act, aku nak ucap juta milion milion dekat warga IPPT yang banyak membantu . hikhik . terima kaseh kalian semua . memang sporting derr staff kat situ semua .

okeh, ni gambar last aku dekat IPPT dan abaikan muka aku yang berjerawat batu okeh

okeh, ni gambar aku dengan cleaner Lot 8 kat IPPT . siyes weh diorang memang sporting abeh lah .


okeh . ni pulak several staff kat unit PMIK . semua pangkat kakak dan semua dah kawen . aku ?

haa, ni pulop staff yang paling aku rapat la . selalu keluar makan sama sama . rendu la pulop kat cik wanie nih . haha

Terima kaseh dekat semua staff di unit PMIK yang banyak membantu saya yerr .

No comments: