0405 DI ALOR STAR

Assalamualaikum

Assalamualaikum
heep heep hooreeyy . walopon dah agak basi story kat Alor Star . aku nak publish gak . ngeh ngeh .

aku pegi alor star sebab nak settle kan pasal LI aku . Alhamdulillah, semua da selamat . nak tunggu result keluar jer . dupdapdupdap . aiseehhh . hope oke kan result aku .

after pergi settle segala pasal LI aku singgah rumah ema . my housemate doludolu .pastuh kitorang pergi jubli mas and singgah pekan rabu beli buah tangan bawak balik kan . haha . sempat lagi kan . thank mida bagi aku tumpang keta ekau . ngeh ngeh .

ni ha muka diorang . tapi tak cukop forum lah . member aku sorang tak ikot derr . rindu gila kot kat depa neh .

eh eh . nak jugak selitkan gambar pompuan ni kan . peace >.<

to my bestie ema, mida, didi, nanty jumpak lagi okeh . miss yuwoll's lah

No comments: