DEMAM

Assalamualaikum

Hoyeah . Alhamdulillah demam aku da kebah sikit . but still not oke lagi lah . semalam 5kali sehari aku membuta ketiduran saja . saket kepala yang amat sangat macam ada batu je . bayangkan pukol 2 aku tidow sampai pukol 4 petang . lepas tuh bangon kejap aku baring jew . nak buat keja ape pon xleh . nak bangon pon macam nak pitam .

After asar aku tidow balek pukol 5 sampai pukol 6.40 camtuh . memang badan aku macam kena bakar jer . then, lepas bangon aku mandi manda dudok depan tv layan dewa cinta kejap . sementara tunggu magrib kan .

Then lepas je aku semayang maghrib kan aku tidow lagi sampai pukol 9 . memang berat gila kepala aku kan . pukol 9 aku bangon mak aku suroh makan aku tak lalu . just makan buah rambutan jer . telan ubat 3bijik aku rebahkan diri atas sofa lore . haha

Pukol 10 lebih aku da masok dalam bilik . tak pasang kipas angen pon menggigil jer badan aku . macam mane ntah aku boleh tertidow and terjage pukol 11 lebih .

Lepas terjage tuh dah tak dapat nak tidow . saket kepala yang amat sangat . nak bangon tak larat . nak tidow mate tak pejam pejam . dok golek kanan kiri sampai pukol 2lebih baru dapat tidow . tuh pon pukol 4lebih terjage plak .

Harini dah oke sikit da tak macam semalam kan nak buat ape pon tak boleh . tapi selsema + batok tak hilang lagi . agak merimaskan u know . still tak larat lagi . sobss !

cepatlah lega wahai demamku !

No comments: