AKU SUKA DIA

Assalamualaikum

Hye semua semua semua ! sila tarik nafas dalam dalam supaya tadak yang pengsan bila anda masok blog buruk saya . tehee :)

Hey semua, AKU SUKA DIA . AKU SUKA DIA . AKU SUKA DIA . nak tahu sapa yang aku suka ?

tadaaa ;D


* heliza comel and fida cantek *

dua retis ini sangat cantek u know . i really like to see them . very beautiful bukan . comel kan muke diorang yang lembut ala ala marshmellow bentuk hello kitty . awww !

maaf entry pendek , terlampau fanatik terhadap dua retis kejadian Illahi . Subhanallah >.<

10 comments:

Waney Swift said...

cantik ciptaan Allah :)

Yanyan said...

aah! comel sgtttt! suka suka :)

farah dyana said...

suke heliza..sgt comel..natural beauty kan =)

cik gurlzanne said...

@SYAZWANI AMIRA
cantek kan :)

cik gurlzanne said...

@YANYAN
comel kan :D

cik gurlzanne said...

@FARAH DIYANA
yup yup . sangat beauty =)

amna said...

indah ciptaan Tuhan :')

cik gurlzanne said...

@AMNA
cantek kan diorang :')

ainaa said...

betul. sangat kagum dengan kecantikan org macam nieh. lisa pon cantik !!

cik gurlzanne said...

@AINAA
yup, lisa pon cantek jugak kan :')