SELAMAT HARI LAHIR

Assalamualaikum

Hye semua , see the title . aha, saje nak post entry neh nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR kepada ayahnda yang tercinta . genaplah umor beliau selama limapulohlapan tahun pada hari ini dan berakhirlah perkhidmatan beliau di IPD Kepala Batas, Pulau Pinang . *dah pencen ayah saya neh*

Tak lupa jugak SELAMAT HARI LAHIR kepada anak buah tercinta, genaplah usia tigatahun pada 5 July lepas. sayang hero maknjang . jangan nakal nakal taw . nanti faris dah nak jadi abang :]

entry pendek je neh . maaf ye sekadar nak wish !

Semoga dipanjangkan umor dan dimurah kan rezeki . I love both of U . love u so much . Terima Kaseh ayah untuk segalanya .

6 comments:

Miss A said...

happy belated birthday ! hehe kim slam mereka <3

ifwat SAHAJA said...

kirim salam sama ayahanda ya :D

cik gurlzanne said...

@MISS A
insyaAllah . thanx wish kay ayah saye :D

cik gurlzanne said...

@IFWAT SAHAJA
insyaAllah :D

SWEETSYAZA said...

happy belated birthday uncle!!!!

ckp kat ayah ea.. :)

cik gurlzanne said...

@SWEETSYAZA
thank kamu yeah :)